sobota, 2 listopada 2013

PROLOG

                   
                          14 sierpnia 2013
Zostawiliśmy wszystko.
Ja zostawiłam. Przynajmniej się staram.
Nie chcę pamiętać tamtych lat. Nie. To wszystko boli. Wspomnienia.
Nienawidzę moich wspomnień. Ludzi przewijających się przez mój umysł. Pragnę tylko wymazać ich z mojej pamięci. Zapomnieć. Wyrzucić.
Tylko Lily… ona jedyna była ze mną. Była moją podporą. Dzięki niej jeszcze nie upadłam.
Teraz jej nie ma. Teraz jest tam, w Greenford.
A ja jestem tu, w Los Angeles.
Zaczynam wszystko od początku.



15 sierpnia 2013
Jeszcze nie wyszłam z domu. W ogóle.
Boję się.
A jeśli będzie tak jak dawniej. Nikt mnie nie zaakceptuje.
Będę zdana na łaskę  przyjaźń tylko jednej osoby?
Co wtedy? Może zapomnę na zawsze? Może oślepnę na zawsze? Ogłuchnę?
Może tak będzie dla wszystkich lepiej?
Może?
Tęsknię za Lily. Za chwilami spędzonymi z nią. Tylko chwilami. Jeśli ktoś by…
Nie!
Miałam zapomnieć.
Cholera!


16 sierpnia 2013
Może nie wolno mi być szczęśliwą?
A może Bóg, za każdą chwilę, szczęśliwą chwilę, kara mnie pięcioma…złymi?
Może?
Nadal nie wyszłam z domu boję się.
Nie ma ze mną Lily. Tak strasznie za nią tęsknię.
Tak strasznie.
Echo jej słów siedzi ciągle w mojej głowie.
‘’Papa! DD! Kocham Cię’’
Ja też cię kocham Lil. Dziękuję ci za to, że byłaś moim aniołem stróżem. Nadal będziesz, ale daleko.
Kocham cię
Kocham cię
Kocham cię
Moja najlepsza przyjaciółko!


-Kocham cię. – Mówię i kładę się spać.


 ******************
********
Witam serdecznie. Blog będzie prowadzony przez dwie osoby: Poziomeczkę i Lamorożca c;
Kontakt jest po prawej stronie, więc tam prosimy zadawać pytania dotyczące bloga itp...
Następny rozdział będzie za darmo i będzie pisany przez Poziomeczkę.
Tak więc ten... ZAPRASZAM DO CZYTANIA I KOMENTOWANIA 

Lamorożec 


                                                

15 komentarzy:

  1. jezuu ja już chce następny rozdział c; <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny prolog, jest taki inny niż wszystkie. Jestem ciekawa co będzie dalej. Dodaję do obserwowanych i czekam na więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. zapowiada sie ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. so sad ;xx Kce następny <3

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny prolog :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapowiada sie ciekawie czekam na następne rozdziały :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Prolog super...zapowiada się ciekawie ;))) już nie mogę się doczekać następnej noki :D ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Szczerze powiedziawszy raczej nie czytam tego typu opowiadań, ale prolog mnie zainteresował. + Jestem wielką fanką Demi i może to dlatego. Kiedyś sama pisywałam fanfiction o tego typu osobach, ale przerzuciłam się na coś innego. Na pewno jednak wpadnę tutaj jeszcze i przeczytam z chęcią kolejne rozdziały :)

    + Zapraszam Cię do mnie ( http://spojrz-glebiej.blogspot.com/ ) Pojawił się prolog, może Cię zainteresuje, a ja z chęcią poznam Twoją opinię :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Weszłam tu tylko z miłości do Demi. (:
    Za J. nie przepadam, ale chętnie będę czytać i sprawdzać co u niej.
    Póki co niewiele, jak widać. Pamiętnikowy początek, brak akcji. Wiadomo, jak to prolog. Informuj o nowych rozdziałach, jakbyś mogła. W sumie, jakbyście mogły. :)

    W międzyczasie zapraszam do siebie.
    // variable-feelings //

    OdpowiedzUsuń
  10. Prolog jest oryginalny i naprawdę ciekawy... Nie widziałam żadnego opowiadanie z takim prologiem, więc już mi się bardzo podoba :3 Czekam na kolejną część!!


    O no i zapraszam na mojego bloga w wolnym czasie
    jest już 7 części, więc sobie można poczytać ;)
    http://magicdarkmoon.blogspot.com/2013/11/zaczarowana-ksiezycem-cz-7.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Informuj mnie na asku o nowych rozdzialach,swietny blog <3 ask : @Daaagusqa

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo mi się podoba :*
    Zapraszam do mnie http://jednolife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. zapowiada się ciekawie na pewno bd czytać :)

    OdpowiedzUsuń
  14. O kurwa dopiero zaczęłam czytać, ale przeczytam te 5 rozdziałów szybciutko! Prolog zapowiada się ciekawie xoxo

    OdpowiedzUsuń